Artur Osiecki
Dziennikarz Działu Ekonomicznego „Rzeczpospolitej”
Dziennikarz ekonomiczny. Od 2010 r. w dzienniku „Rzeczpospolita”. W latach 2001-2009 dziennikarz Pisma Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”. Specjalizuje się w tematyce funduszy UE i samorządów, a także handlu zagranicznego i MŚP. Moderator debat o tematyce gospodarczej. Absolwent WDiNP UW oraz studiów podyplomowych z marketingu terytorialnego na WNE UW. Laureat nagrody BGK przyznawanej osobom, które znacząco przyczyniły się do promocji tzw. instrumentów inżynierii finansowej UE.
Jacek Brygman
Wiceprzewodniczący, Związek Gmin Wiejskich RP
Rocznik 1969, bezpartyjny samorządowiec. Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz studium prawno-samorządowego Polskiej Akademii Nauk. Od 1998 roku Wójt Gminy Cekcyn, zaś w latach 1998-2002 Radny Powiatu Tucholskiego. Zastępca Przewodniczącego Związku Gmin Wiejskich RP, Przewodniczący Konwentu Wójtów Gmin Wiejskich Województwa Kujawsko – Pomorskiego. Członek czterech podmiotów: Rady Ekspertów ds. Optymalizacji Inwestycji Drogowych; Zespołu Finansów Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego; Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego; doraźnego Zespołu ds. monitorowania finansów oświaty oraz zespołu ds. systemu wynagradzania i czasu pracy nauczycieli. Jego zainteresowania to finanse publiczne, odpoczynek w lesie lub w górach i zbieranie grzybów.
Janusz Popielewski
Dyrektor Wydziału Informatyki, Urząd Miasta Bydgoszcz
Absolwent Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, specjalności Systemy Teleinformatyczne, na Politechnice Gdańskiej oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, w zakresie Budowania Kompetencji Menedżerskich Leaderów Biznesu. Od początku swojej drogi zawodowej związany z informatyką. Ponad 11 lat pracy dla jednego z największych dystrybutorów FMCG w Polsce. Z biznesu przeszedł do sektora publicznego, gdzie również próbuje wcielać w życie swoje pomysły związane z informatyzacją organizacji. Zawsze na pierwszym miejscu stawiający człowieka, a w jego tle służącą mu technologię. Certyfikowany kierownik projektów PMP. Pasjonat motocykli i zwiedzania na własną rękę.
Kamil Gojowy
Manager Kultury, Działacz Społeczny, Dyrygent
Ekspert Regionalnego Instytutu Kultury w Katowicach oraz wykładowca na międzynarodowym kierunku Creative Management in New Media w Uniwersytecie Śląskim. Autor projektów na styku kultury, nauki, edukacji i self care, w tym strategii rozwoju, programu wolontariatu i włączenia młodych w Śląskim Związku Chórów i Orkiestr. Członek Komitetu Sterującego World Choral Conducting Network i inicjator powstania w strukturze Mental Health Centre. Dyrektor Organizacyjny Międzynarodowego Festiwalu NOC CHÓRÓW w Rudzie Śląskiej oraz współtwórca Międzynarodowej Akcji Muzyka – Wsparcie Osób w Depresji. Zawodowo związany z Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jako Główny Specjalista ds. organizacji imprez kulturalnych oraz członek zespołu ds. ochrony i promocji niematerialnego dziedzictwa kulturowego.
Konrad Stępień
Prezes Zarządu Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
Radca Prawny, absolwent Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, członek Zachodniopomorskiej Okręgowej Izby Radców Prawnych; Pracownik sądów, agencji rządowych, kancelarii radców prawnych, od 2015 roku Prezes Zarządu spółek komunalnych prowadzących działalność w zakresie utrzymania i zarządzania nieruchomościami, opłat lokalnych i wdrażania systemów komunikacyjnych dla miasta Szczecin; od 2018 roku Prezes Zarządu spółki Fabryka Wody odpowiedzialnej za realizację zadania polegającego na pozyskaniu finansowania oraz budowie i zarządzaniu obiektem aquaparkowo edukacyjnym. Uczestnik licznych szkoleń z zakresu zarządzania, stosowania oraz teorii prawa.
Krzysztof Żuk
Współprzewodniczący Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu, Prezydent Miasta Lublin, Unia Metropolii Polskich
Prezydent Miasta Lublin od 2010 r. Doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej i w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. W latach 2007-2009 podsekretarz stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. Wiceprezes Związku Miast Polskich, Współprzewodniczący Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego oraz Współprzewodniczący Zespołu ds. Systemu Finansów Publicznych KWRiST. Członek zarządu fundacji Unii Metropolii Polskich.
Maciej Fornalczyk
CEO, Comper Fornalczyk i Wspólnicy Sp.j.
Ekonomista, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Ekonomiczno–Socjologicznym. Ukończył podyplomowe studia z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowe studia z zakresu prawa antymonopolowego na King’s College of London, University of London, studia podyplomowe z zakresu pomocy publicznej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczony konsultant w przedmiocie prawa antymonopolowego i pomocy publicznej, kierował szeregiem analiz ekonomiczno–prawnych, prowadził postępowania przed Komisją Europejską i UOKiK. Prowadzi szkolenia obejmujące tematykę prawa ochrony konkurencji, pomocy publicznej oraz ekonomicznych aspektów prawa antymonopolowego. Uczestniczył w projektach z zakresu praktyk dominacyjnych, porozumień rynkowych i koncentracji w takich sektorach jak: telekomunikacyjny, materiałów budowlanych, produkcji spożywczej, wielkiej syntezy chemicznej, petrochemicznym, dystrybucji nawozów i chemikaliów, usług komunalnych i lotnictwa. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z finansowaniem usług publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem transportu, gospodarki odpadami, kultury, sportu i rekreacji), budową i zarządzaniem lotniskami, inwestycjami infrastrukturalnymi oraz oceną wniosków o finansowanie z funduszy strukturalnych.
Małgorzata Wojnowska
Dyrektor, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kruszynie
Pedagog, rekomendowana trenerka PTP w Warszawie, socjoterapeutka i terapeutka poznawczo- behawioralna, trenerka treningu zastępowania agresji art®, animatorka pedagogiki zabawy. Członek lokalnych stowarzyszeń działających na rzecz dzieci i młodzieży. Członkini Koła Gospodyń Wiejskich w Kruszynie. Radna Powiatu Bydgoskiego i członkini Zarządu kadencji 2024-2029. Przewodnicząca Komisji Edukacji, Kultury, Sportu i Polityki Społecznej Rady Powiatu Bydgoskiego w kadencji 2018-2024. Doświadczony szkoleniowiec oraz wykładowca Akademii Kujawsko-Pomorskiej w Bydgoszczy. Współautorka wielu koncepcji i programów szkoleniowych w zakresie edukacji, socjoterapii, przedsiębiorczości oraz aktywizacji zawodowej i społecznej. Kilkunastoletnie doświadczenie trenerskie we wspieraniu ludzi w rozwoju i tworzeniu koncepcji merytorycznych.
Marcin Gorayski
Kierownik Polskiego Impresariatu Muzycznego, Narodowy Instytut Muzyki i Tańca
Pianista, menadżer kultury, organizator i producent koncertów i festiwali w Polsce i za granicą. Od 2005 roku pełni funkcję Dyrektora Fundacji Wydania Narodowego Dzieł Fryderyka Chopina, nadzorując promocję i dystrybucję Wydania Narodowego Dzieł Fryderyka Chopina oraz biorąc udział w pracach nad projektem mUltimate Chopin. W latach 1999-2005 pracował w Dziale Promocji Filharmonii Narodowej, w latach 2009-2014 pełnił funkcję Dyrektora Biura Festiwalu Letnia Filharmonia aukso, w latach 2017-2021 pracował w Impresariacie Sinfonii Varsovii, a od roku 2021 pełni funkcję Kierownika Polskiego Impresariatu Muzycznego w Narodowym Instytucie Muzyki i Tańca, realizując projekt Z klasyką przez Polskę oraz organizując koncerty za granicą, promujące polskich artystów i polskich kompozytorów. Ukończył studia na Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie fortepianu prof. Alicji Palety-Bugaj oraz Podyplomowe Studia Menedżerskie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Martyna Krawczonek-Kosior
Menedżer, Most the Most
PZ wykształcenia dziennikarka i komunikolożka. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze public relations. Przez wiele lat pracowała w administracji publicznej, gdzie zajmowała się komunikacją projektów dotyczących m.in. Funduszy Europejskich, innowacji i budownictwa. Od końca 2020 roku odpowiada za komunikację i PR w Fundacji Most the Most, której misją jest budowanie kapitału społecznego poprzez wspieranie kultury, twórców i międzypokoleniowej współpracy.
Mateusz Walewski
Dyrektor Departamentu Badań i Analiz Główny Ekonomista, Bank Gospodarstwa Krajowego
Główny ekonomista BGK od 2018 roku. Wcześniej pracował między innymi w PwC, Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych CASE i Instytucie Badań Edukacyjnych. Uczestnik wielu projektów badawczych i doradczych dla sektora prywatnego i rządów krajów Europy Centralnej i Wschodniej. Członek Zespołu Doradców Strategicznych Premiera w latach 2008-2010. Autor publikacji na tematy makroekonomiczne, fiskalne oraz dotyczących zagadnień rynku pracy i polityki społecznej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i University o Sussex.
Paweł Chorąży
Dyrektor Zarządzający Pionem Funduszy Europejskich, Bank Gospodarstwa Krajowego
Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu środkami europejskimi. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (1998) i Krajowej Szkoły Administracji Publicznej (2001). Stypendysta Fundacji Roberta Boscha w Niemczech (2003 – 2004). Ukończył także Leadership Academy for Poland (2019) i program IESE Business School: Top Public Executives (2018).
Prof. nauk ekonomicznych, Paweł Swianiewicz
Instytut Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Prof. nauk ekonomicznych, pracuje w Instytucie Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Poprzednio w Uniwersytecie Warszawskim (2001-2022) i Katolickim Uniwersytecie Lubelskim (1998-2001). W latach 2019-2020 dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2000 do 2015 członek zarządu, a od 2005 do 2010 przewodniczący zarządu European Urban Research Association (EURA), od 2017 członek Steering Committee of the Standing Group on Local Government and Politics of the European Consortium for Political Research (ECPR).
Dr Iwona Bobrek
Zastępca Skarbnika Miasta Szczecin
Ekonomistka z wieloletnią praktyką w samorządzie lokalnym; obecnie zatrudniona na stanowisku zastępcy Skarbnika Miasta w Urzędzie Miasta Szczecin; absolwentka MBA Uniwersytetu Szczecińskiego; ukończyła kurs: Urban Management Course – World Bank, Budapeszt, 2001; praktyk controllingu - wieloletni członek Internationaler Controller Verein; doradca przy wdrożeniu budżetu zadaniowego; autorka artykułów z dziedziny finansów publicznych: budżetu zadaniowego, zdolności kredytowej, badania wiarygodności kredytowej – credit ratingu; w roku 2020 obroniła rozprawę doktorską: „Wpływ ratingu na procesy gospodarowania finansami dużych miast polskich” i uzyskała tytuł doktora w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie: ekonomia i finanse.
PIOTR JABŁOŃSKI
Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów i Finansowania, Bank Gospodarstwa Krajowego
Piotr Jabłoński ma 25-letnie doświadczenie w bankowości korporacyjnej zdobyte w Raiffeisen Bank, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za sieć korporacyjną oraz pion finansowania strukturyzowanego i projektów inwestycyjnych oraz w BNP Paribas Bank, gdzie kierował obszarem finansowania handlu i zarządzał siecią centrów korporacyjnych. Od 2023 roku Dyrektor Zarządzający w BGK i odpowiada za sektor samorządowy, zarządzanie produktami: kredytowymi i rozliczeniowymi (Cash Management), za bankowość elektroniczną, transformacja cyfrową przedsiębiorstw oraz inwestycje publiczno-prywatne.
Zdzisław Zadworny
Burmistrz Miasta i Gminy Cieszanów
Prawnik, działacz społeczny i samorządowy, od 1992 roku związany z samorządem (gminnym i powiatowym), nieprzerwanie od 2002 roku Burmistrz Miasta i Gminy Cieszanów, od 2024 roku Doradca Ministra Obrony Narodowej ds. samorządu terytorialnego. Organizator największego wydarzenia muzycznego na Podkarpaciu - festiwalu rockowego Cieszanów Rock Festiwal.
Hubert Gniadowicz
Dyrektor Pionu Usług Cyfrowych, Centralny Ośrodek Informatyki
Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu m. in. w obszarze transformacji cyfrowej. Absolwent studiów MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W latach 2009-2017 w PKO BP odpowiadał m.in. za obszar Treasury Back Office. Następnie w latach 2018-2020 w Ministerstwie Finansów nadzorował rozwój IT, w tym centralizacje systemu PoltaxPlus oraz pierwszej edycji usługi Twój e-PIT. W latach 2021-2022 był Zastępcą Dyrektora COI. Od lipca 2022 r. do stycznia 2024 r. jako Dyrektor Centrum Informatyki Resortu Finansów (CIRF) rozpoczął rozbudowę największego centrum przetwarzania danych w sektorze publicznym oraz scentralizował obszar IT w ramach resortu finansów.
Agnieszka Kowalska
Skarbnik Miasta i Gminy Piaseczno
Ekonomistka, od początku swojej pracy związana z samorządem lokalnym. W 2005 roku powołana na stanowisko Skarbnika w Urzędzie Miasta i Gminy Piaseczno. Koordynatorka wdrażania programów innowacyjnych w zakresie finansów, między innymi: cyfrowych płatności mieszkańców w ramach m-obywatela czy e-doręczenia, które Piaseczno wprowadziło jako pierwsza gmina w Polsce.
dr hab. Mirosław Czekaj
Od blisko 30 lat zarządza dużymi podmiotami gospodarczymi, w tym instytucjami finansowymi. W latach 2007-2024 był skarbnikiem m.st. Warszawy. Zasiadał w radach nadzorczych m.in. PKO BP, Pomorskiego Banku Kredytowego w Szczecinie, Metra Warszawskiego, NFOŚiGW. Jest wykładowcą w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie, autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych na temat finansów publicznych.
Olgierd Geblewicz
Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego
Magister prawa i ekonomii: absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu; ukończył studia podyplomowe „Zarządzanie przedsiębiorstwem” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego;
Karierę zawodową rozpoczął od pracy w banku, następnie przez 13 lat pracował w sektorze gospodarki komunalnej, w tym przez prawie 4 lata pełnił funkcję Prezesa ZWIK w Szczecinie, obecnie zasiada w Radzie Nadzorczej GWIK sp. z o.o. w Goleniowie. Od 2019 r. przedstawiciel strony samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego w Radzie Nadzorczej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Ewelina Ślugajska
Skarbnik Gminy, Gmina Piła
Od 25 lat związana z samorządem, zarówno powiatowym jak i gminnym. Od 13 lat pełni funkcję Skarbnika miasta Piły, jednocześnie w latach 2018 – 2024 Radna Rady Powiatu w Pile.
Marek Wojcik
Związek Miast Polskich, Sekretarz Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu
Pełnomocnik Zarządu Związku Miast Polskich do spraw legislacyjnych, Sekretarz Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, nauczyciel akademicki, w latach 2014 – 2015 wiceminister administracji i cyfryzacji.
dr hab. Jacek Sierak
prof. SGH, Katedra Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego
Profesor SGH, dr hab. Jacek Sierak, Szkoła Głowna Handlowa w Warszawie, Kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego. Ekspert w dziedzinie finansów samorządowych.
Prof. dr hab. Marta Postuła
Pierwszy Wiceprezes Zarządu, Bank Gospodarstwa Krajowego
Prof. dr hab.Marta Postuła od 2022 r. była doradcą zarządu ds. zrównoważonego rozwoju w Domu Maklerskim Banku Ochrony Środowiska. Wcześniej w tej samej instytucji przez sześć lat była dyrektorem Wydziału Współpracy z Emitentami.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w sektorze publicznym. W latach 1999-2016 pracowała w Ministerstwie Finansów, w którym kierowała departamentami odpowiedzialnymi m.in. za: tworzenie dokumentów strategicznych i koordynację działań związanych z tworzeniem ustawy o finansach publicznych, realizacją polityk społeczno-gospodarczych rządów, ocenę efektywności wydatków publicznych w sektorze publicznym.
Zasiadała w radach nadzorczych, m.in. BGK, PL2012, Intercity oraz SKM. Od 2020 r. jest kierownikiem Katedry Finansów i Rachunkowości na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2016-2023 pełniła funkcję dyrektora Centrum Przedsiębiorczości UW.
Od 2020 r. jest profesorem zwyczajnym nauk społecznych, który to tytuł otrzymała z rąk Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w dyscyplinie finansów, jak również doktorem nauk ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest autorką wielu publikacji książkowych i artykułów z dziedziny finansów, w szczególności z obszaru finansów publicznych i finansów inwestycyjnych.
Andrzej Porawski
Dyrektor Biura, Związek Miast Polskich
1990-98 i 2002-06 - radny Poznania; 1998-2002 - radny Sejmiku Woj. Wielkopolskiego. 1990-94 - członek Zarządu Miasta Poznania.
1999-2022 - sekretarz Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.
W latach 1992-3 i 1997-2001 współpracował z URM i KPRM w zakresie reform ustrojowych.
1998-2002 i 2014-2022 - członek Rady Statystyki.
Od roku 2010 - członek Rady Naukowej Instytutu Rozwoju Miast i Regionów.
2015 - tytuł Samorządowca 25-lecia od pisma samorządowego „Wspólnota”.
2016 - Nagroda „Fundament Rzeczpospolitej” im. Prof. Michała Kuleszy.
Krzysztof Mączkowski
Skarbnik Miasta Łodzi, Przewodniczący Komisji Skarbników Unii Metropolii Polskich
Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Podyplomowe Studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie „Prawa Finansowego i Gospodarczego” oraz Podyplomowe Studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie „Zarządzania Projektami Finansowanymi ze Środków UE” oraz „ Akademii Liderów Samorządowych”. Od 2003r. skarbnik Miasta Łodzi. Przewodniczący Komisji Skarbników Unii Metropolii Polskich oraz Przewodniczący Rady Nadzorczej Aqua Park Łódź Spółka z o.o
Jacek Jekiel
Dyrektor, Opera na Zamku, Szczecin
Od 2013 roku dyrektor Opery na Zamku, doktor nauk humanistycznych, historyk, wykładowca, pracownik naukowy Uniwersytetu Szczecińskiego, poprzednio samorządowiec, menedżer, dyrektor Wydziału Kultury, Nauki i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.
Podczas swojej dyrekcji przeprowadził ogromną inwestycję, którą była przebudowa Opery, zakończona w 2015 roku. Dzięki niej teatr stał się jednym z najnowocześniejszych w Europie.
Jacek Jekiel współpracuje z reżyserami i choreografami światowej klasy, m.in. z Michałem Znanieckim, Cathy Marston, Waldemarem Zawodzińskim, Natalią Babińską, Pią Partum, Robertem Glumbkiem, Robertem Bondarą, Kevinem O’Dayem, a premiery cieszą się bardzo dobrymi recenzjami krytyków operowych i baletowych, także zagranicznych. Dzięki niemu na scenie Opery na Zamku pojawiła się m.in. polska premiera opery Benjamina Brittena Dokręcanie śruby, uznana po raz pierwszy w historii Opery na Zamku za najlepszy spektakl w prestiżowym konkursie Teatralne Nagrody Muzyczne im. Jana Kiepury oraz pierwszą w Polsce inscenizacja Procesu Philipa Glassa. Zorganizował w teatrze międzynarodowy festiwal tańca współczesnego Tanztendenzen. Za jego kadencji chór Opery na Zamku został nominowany do nagrody jednego z najważniejszych magazynów Europy – „Opernwelt” – w kategorii „chór roku”, a premiery otrzymują – liczne nominacje i nagrody we wspomnianym konkursie TNM.
Wprowadził na scenę światową prapremierę współczesnej opery Guru Laurenta Petitgirarda z gwiazdami w obsadzie, autorskie i oryginalne spektakle baletowe: Dzieci z dworca ZOO, Wieczór baletów polskich, Świecie dziwny / Coming Together. Jest autorem pomysłu zorganizowania Letniego Festiwalu Operowego w nadmorskich kurortach i cyklu koncertów „Sierpniowe Przełomy”. Propagator twórczości Stanisława Moniuszki i koordynator Roku Moniuszkowskiego w województwie zachodniopomorskim.
Inicjator programu „Ruch na rzecz Ruchu”, dotyczącego utworzenia na Akademii Sztuki w Szczecinie nowego kierunku „taniec”, dającemu tancerzom możliwość nauczania po zakończeniu kariery zawodowej.
Od 2017 roku wraz z dwoma niemieckimi teatrami – w Greifswaldzie i Schwedt – za sprawą Jacka Jekiela Opera na Zamku tworzy polsko-niemiecką sieć kulturalną viaTEATRI, która umożliwia wystawianie spektakli i koncertów po obu stronach Odry, wspólne produkcje i uczestnictwo niemieckich widzów podczas spektakli Opery na Zamku.
Od 2019 roku wiceprezes Stowarzyszenia Dyrektorów Teatrów.
W 2022 roku Business Club Szczecin przyznał mu tytuł „Osobowość Kultury”.
W 2024 roku został koordynatorem Roku Jacka Nieżychowskiego w Szczecinie, którego jest pomysłodawcą.
Społecznik i działacz wielu organizacji pozarządowych, od 2010 roku wiceprezes Fundacji Bracia Mniejsi, niosącej pomoc bezdomnym zwierzętom.
Krzysztof Chaciński
Burmistrz Miasta Radzymin
Prawnik i społecznik wywodzący się z NGO. Funkcję burmistrza Radzymina pełni od 2014 roku. Za jego kadencji gmina Radzymin przeżywa intensywny rozwój gospodarczy, inwestycyjny i społeczny. W obliczu wyzwań wynikających z tego wzrostu, takich jak rozbudowa infrastruktury i efektywne zarządzanie przestrzenią miejską, podejmuje dynamiczne działania i poszukuje nowatorskich rozwiązań. Aktywnie uczestniczy w życiu społecznym gminy, regularnie spotykając się z mieszkańcami i angażując się w lokalne dyskusje publiczne.